Pagina's

woensdag 14 november 2012

Mijn favoriete muziek van 't moment.

Mijn iPod (en muziekcollectie) is iets waar ik heel erg aan gehecht ben. Ik wil een grote variatie, maar tegelijkertijd wil ik ook een playlist kunnen samenstellen om bijvoorbeeld een hele avond rustige muziek te kunnen luisteren. Mijn voorkeuren gedijen meestal mee met mijn gemoedstoestand. Ik kan dagen hebben waarop ik een bepaald liedje niet kan aanhoren, terwijl ik de week erna niet liever doe dan het op repeat zetten.

Op dit moment klinken volgende artiesten (en albums) net iets meer door mijn boxen:

The Album Leaf - A Safe Place
Amiina - Puzzle
Florence and The Machine - Between Two Lungs
Gotye - Making Mirrors
Wicked, musicalmuziek
Mumford and Sons - Sigh No More
Brandon Flowers - Flamingo

Heel veel 'volledige' albums heb ik niet staan. Meestal zijn er een paar enkele liedjes die er voor mij uitspringen, en die ik dan toevoeg aan mijn collectie. Shazam is hierbij mijn beste vriendje!

Happy listening!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten