Pagina's

donderdag 1 maart 2012

#Wijvenweek

Dat deze blog al geruime tijd niet veel meer voorstelde, dat kan ik niet onder stoelen of banken steken.
Omdat ik het zonde zou vinden om ze een stille dood te laten sterven heb ik mezelf voorgenomen deel te nemen aan de wijvenweek.
Concreet houdt dit in dat ik in de week van 12 tot 18 maart elke dag een thema aangereikt krijg om een blog rond te schrijven. Na eventjes twijfelen (toch zeker 5 seconden) heb ik me vastberaden ingeschreven en ben ik nog steeds niet van plan om dit project te laten schieten. Natuurlijk ben ik daarbij uit het oog verloren dat net die week ongelofelijk druk zal zijn, maar laat dat misschien net een kans zijn op voldoende inspiratie :)
De andere mogelijkheid is natuurlijk dat ik er door mijn drukke schema helemaal niet toe kom en dat het een grote flop wordt. In ieder geval, de intentie is er en mijn schrijf-zin ook!

Ondertussen kreeg ik ook een omschrijving van de dagthema's in mijn mailbox, waarna de paniek me meteen om het hart sloeg. Ben ik wel een echt wijf? Kan ik wel over die dingen schrijven?
Natuurlijk ben je een wijf Fien. En waar een wil is, is een weg!

Kort maar krachtig dus: vanaf 12 maart (en heel misschien vanaf nu) blaas ik er wat nieuw leven in!

Ik kijk er alvast naar uit, hopelijk jullie ook ;)

Liefs,

Fien

Ohja, speciaal voor complimentendag: ik vind het heel fijn dat je op mijn blog gepasseerd bent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten